Erfaring med vinduer

Startet av konrad hauge, september 28, 2014, 11:50:02

konrad hauge

Er det noen som har erfaringer med vinduer fra "Best og billigst" og "Sparevinduer"?

Stardustsilver

Jeg bestilte et vindu på spesialmål fra sparevinduer i vår, fikk ordrebekreftelse på 9 uker levering, det kom etter 7 uker. Alt riktig i henhold til bestilling. Levert på døra med posten.
Værstasjon på hytta: www.weather-skottasen.com
Værstasjon hjemme: www.weather-lillehammer.com

Kenneth S

Man får ofte det man betaler for. Sparevinduer har mindre kjerneved enn feks solide norske leverandører som Frekhaug og Rørosvinduet.
Jobber i Gausa AS
Leverandør av Byggmann Hus & hytter.
www.gausa.no

erstokke

Jeg anbefaler sterkt vinduer fra Høiby snekkeri. http://www.hoibysnekkeri.no

Markedets peneste sprossevindu med isolerglass. Det er limt sprosser på innsiden og utsiden av det ytterste glasset.

De kan også levere med myggnetting på rullegardin. Så slipper man løse rammer med myggnetting og andre ukurante løsninger.

(Jeg har ingen forbindelser med dette firmaet utover at jeg er fornøyd kunde).

Eggedal

Jeg løfter denne, selv om den er gammel tråd. Har funnet priser på www.sparevinduer.no som er vesentlig lavere enn konkurrenter. Lurer derfor på om noen har sett disse vinduene og kan si noe om kvaliteten. Tror de muligens har en utstilling i Leangbukta i Asker, men har ikke rukket forbi.

erstokke

Jeg synes ikke sprosseløsningen til sparevinduer er den peneste akkurat. Upraktisk også å ha sprosser på innsiden.

ik@guard.no

Hei. Jeg monterte dører og fastkarm toppstyrte vinduer i tre/alu utførsel fra Sparevinduer i fjor høst. Godt fornøyd så langt. Som bilde viser er det litt moderne utførsel - så evt. ulemper med prosessløsningen kjenner jeg ikke til.

Moen

Hei,kjøpte vinduer til hytta våren 2014 hos Sparevinduer. Deler gjerne mine erfaringer, synes vinduene har god kvalitet. Pent utført arbeid og de virker solide,og sammenføyningene i hjørnene var svært bra,her har det vært forskjellig fra leverandører her på berget.Har erfaring med en del vinduer som er levert fra Norske fabrikker og de står ikke tilbake for noen av disse.Det var ingenting å sette fingeren på når de ble levert på døra,punktlig levering i forhold til bestillingen. Billige og helt ok vinduer :)

Eggedal

I går dro vi innom showrommet til Sparevinduer i Leangbukta. Vinduene i pvc så gresselige ut, ikke uventet. Vinduer med alu-fronter passer nok greit på enkelte moderne villaer, eller kanskje kontorbygg? Vinduene i vanlig furu så helt utmerket ut. Dog syns jeg malingen så "tynn" ut, om man kan klare å sette et slikt inntrykk ned i ord. Vinduene med hasper og sideåpning var generelt lite attraktive, mens vinduene med ordentlig lukkemekanisme så helt utmerket solide ut, både topphengslet og sidehengslet.
Konklusjonen for vår del er at vi kommer til å bestille vinduer derfra. Prisforskjellen til konkurrentene er svært stor, så 1-0 til Sparevinduer....    ;D


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod