Trollhytta: Noen med erfaring fra denne hytteprodusenten?

Startet av incognito, desember 27, 2008, 14:37:12

incognito

Dersom noen har erfaring med Trollhytta så vennligst ta kontakt med meg. Jeg ønsker kontakt med andre som har betalt inn forskudd.
mvh
Incognito (ansatt i KMK PRO DA )

Byggmester

januar 19, 2009, 04:50:08 #1 sist endret: januar 20, 2009, 03:40:44 by Byggmester
Kun en ting å si om det selskapet: Hold dere unna!!

oslo01


Emil


Byggmester og Oslo1, dere kan ikek tenke dere å utdype kommentarene deres?

Bygger dere deres kommentarer på egne erfarinfer eller "rykter"?

Slik kommentarene deres står nå virker dere ikke spesielt troverdige...

oslo01

Har erfaring med dette firmaet. Betalte på forskudd og ingenting skjedde. 

incognito

Kan du ta kontakt med meg på PM, så kan vi evt samkjøre hva vi gjør videre?
mvh
Incognito (ansatt i KMK PRO DA )

Byggmester

Sitat fra: Emil på mars 06, 2009, 17:42:24

Byggmester og Oslo1, dere kan ikek tenke dere å utdype kommentarene deres?

Bygger dere deres kommentarer på egne erfarinfer eller "rykter"?

Slik kommentarene deres står nå virker dere ikke spesielt troverdige...


Som du ser av "videre" tråder, viser den korte oppsummering av selskapet en verifisering av det faktum at man bør holde seg unna. Selskapet har ikke reel byggekompetanse i en forøvrig svak ledelse med fokus kun på "salg" for øyet. De har skyldige utgifter hos svært mange leverandører og holder ikke sine forpliktelser mot leverandørnettet. Entreprenører som kjenner til hvordan dette selskapet driver, holder seg langt vekk fra noe sammarbeid. Det er svært mange som har slitt veldig med å få oppgjør for sine tjenester utført for Trollhytta AS. Sjekker du kredittverdigheten til foretaket, skjønner du kanskje at du bør holde deg langt vekk!! Dette er ingen seriøs aktør! Tar du en titt på selskapets nettsider, er de oppført med "mesterbrev" og ansvarsrett, men undersøker du litt dypere, finner du fort ut at dette ikke stemmer.  Det fremgår ei eller adresse til selskapet på nettsidene... Nei, denne aktøren er ikke til å stole på, etter mitt skjønn og erfaring!

svindlet

Helt korrekt - Trollhytta AS har pr. dato 34 aktive betalingsanmerkninger.

Vi har hatt et oppdrag for Moderator fjerner personnavn, som driver Trollhytta alene fra sin bolig på Nøtterøy.

Det er riktig at det er vanskelig å få inn utestående, til tross for dokumenterte avtaler om pris på et godt produkt, har han vært svært kranglete, og kommer med forslag om oppgjør som ligger langt under det avtalte.

Denne mannen har helt tydelig erfaring med hvordan ting virker - selv om man sender kravene til inkasso, er det en lang og tung og dyr vei for kreditor å gå for å eventuelt få ut alt han har krav på. Ved mindre beløp (f.eks. noen titusener) er det ikke verdt å bruke så mye tid, krefter og humør som må til for å likevel ende opp med et forlik/delbetaling.

Dette vet Moderator fjerner personnavn, og han utnytter det for alt det er verdt.
Hold dere langt unna.

oslo01

Hei. Har nå forsøkt meg med forliksråd, hvor han erkjente at han skylte meg penger. Dette gikk overraskende lett, siden han da ikke hadde noen planer om  å betale meg. Namsmannen har begjert utlegg med intet til utlegg. Dvs. han har ingen verdier. Ser også av regnskapet iBr. sund at firmaet er heller skralt.
Synes litt synd på gutten som holder på å lage ny hjemme side til firmaet. Han blir bare nok et offer som ikke får betalt av denne kjelteringen! Går nå under navnet kjelteringhytta AS.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod