Stjernehytten as : Ny TREND serie

Startet av Stjernehytten AS, januar 07, 2011, 13:56:38

Stjernehytten AS

Etterspørselen etter mer moderne hytter er blitt et tema. Vi har derfor laget en ny serie som er basert på dette.

Med innspill av funkis. Hyttene er med planløsning fra et til fire plan og med store vinduer som vil gi mye lys inn i hytten.

Vi har bygget til nå 7 stk og det viser seg at etterspørselen er stor.
Se vår hjemmeside for mer info.
www.stjernehytten.no

Det er bygget en visningshytte på Austevoll.
Mvh
Tormod Rafoss (Salgs- og markedsansvarlig i Stjernehytten AS).

yevensen

Likte ikke disse. Etter min mening skal hytter ha saltak.

TAXI

Hyttene var flotte de.
Ser på hjemmesiden til Stjernehytten at de har interiør bilder av Trend.

Skulle gjerne hatt en slik.
Passer nok best ved sjøen. ::)



Viktig bedkjed fra Administrator:
Forummedlem "anita" er utestengt pga. brudd på forumreglement.
Vertsnavn og IP-adresse er logget og knyttes til Stjernehytten AS.





ida1954


UFF!

Disse stjernehyttene var direkte stygge. Minner overhodet ikke om noe som har med hytte å gjøre i det hele tatt. Kanskje i byen, for spesielt interesserte.

På fjellet vil de virke helt malplassert. De kalles Trend? Håper ikke dette blir noen ny trend ute ved sjøen. Ikke akkurat pent å skulle hvile øynene på disse kassene nærmest strandkanten ved vår vakre kyst.

Nei, dette blir nok ingen ny trend, her tror jeg de fleste har bedre smak enn dette.

Mye lys kan man allikevel få i alle andre typer hytter ved riktig plassering av vinduer.

Disse kassene kan gjemmes inni skogen, for spesielt interesserte (les: for arkitekter som absolutt skal finne på noe nytt)

Dette er absolutt IKKE noe jeg vil ha som nabohytte.


trondko


Dersom man vurderer en stjernehytte bør man absolutt lese seg igjennom byggehytte.no sin egen diskusjons-side (her på forumet) om Stjernehytten først:

Stjernehytten-noen med erfaring?

Klikk da her:

http://www.byggehytte.no/index.php?topic=214.0

Itzy

Dette tror jeg er kommet for å bli. Jeg bor et sted hvor det bygges ut hytter i stor stil i nærheten av skitrekk og i dalfører med fredelige skiløyper langt til fjells. . I flere av disse dalene settes det opp slike hytter. Smak og behag - det må vi ha respekt for. En bekjent har huset i villmarksstil med torv på taket - når familien nå skulle bygge hytte i fjellet valgte de en slik hytte som ligner på "trend". Den har mye lys og er veldig flott invendig.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod