Solhytten: Noen med erfaring fra denne hytteprodusenten?

Startet av Wilfa, juni 03, 2008, 15:51:51

Wilfa

Jeg står mellom Solhytten og Saltdalshytta, hvilke meninger har folk? Hvem anbefales? Erfaringer??

rikki

Hallo

Jeg hadde holdt meg vekke fra Solhytten, Da de hadde svært røde tall i fjor !! Ikke bra i marked som har vært svært bra ifra leverandørene sin side.(gode priser )

Rikki.

lene.

Hallo   Solhytten hadde ca 15 mil i minus i fjor !! Så pass på...

lene..

kaldevas

Tross for rød tall, betaler du ingenting til Solhytten for vare er levert.

Vi bygge med Solhytten nu, byggesett kommer om 3 uker.

Vi har ikke betalt noen kroner for hverken byggesøknad eller alle møter vi har hatt med dem. Regning kommer etter byggeset er levert på tomt.

Vi har ikke fått noen tegn til at dem klarer ikke å levere til oss, tom har transportfirma hatt kontakt med oss om levering.

Kjenner flere som har valgt Solhytten.

Vi valgt Solhytten grunnet godt faglig kunskap og tilgjenelighet.

Glen


Hans

SitatTross for rød tall, betaler du ingenting til Solhytten for vare er levert.
Usikkerheten ligger vel i fremtidig oppfølging i tilfelle det skulle være noen feil og mangler. En leverandør som har store underskudd, kan meget vel ende opp med å nedbemanne eller opphøre å eksistere og da kan det bli vanskelig hvis du trenger hjelp
Vi bygger hytte i Birtedalen i Fyresdal kommune.
Prosessen dokumenteres på http://byggehytte.wordpress.com/ og på http://twitter.com/ho_hodol

kaldevas

se på likvidert, se ut om dem klare å betaler for seg selv om negative tall.

G

hytteeier

Hei alle sammen, er igang og skal bygge meg hytte og tok en tur innom forumet.
Morsom lesning, skal jeg ta alle gode råd til følge så blir det ingen hytte :)
mange innlegg på hvor dårlig alt kan være, men ok det har faktisk vært til hjelp.
vurderte å kjøpe materialer selv slik at jeg ville kunne bygge på god gammeldags måte for lettere å kunne tilfredstille de nye litt voldsomme reglene vedr tetthet og energibruk.
Ser av forumet at sånt lemmesystem har mange morsomme historier.
Har kommet frem til at jeg velger/valgte en leverandør av hytter som kan hjelpe meg igjennom byggemeldinger, nabovarslig, bestillinger etc, betaler heller litt for det:)
(Leverandøren jeg valgte tok faktisk ikke noe for den jobben:)
Ser at det blir fokusert på røde tall i forumet, men som jeg ble fortalt så er de ett flere firmaer i Østerhus konsernet som absolutt ikke har røde tall, akkurat blitt kjøpt opp fordi de ville utvide med ett hyttefirma så det må jo bety at jeg er uten risiko, håper jeg:)
De skulle forresten ikke ha noen penger av meg før byggesettet ligger på tomten min, min sikkerhet.
Grunnmuren er ferdig og hytten kommer 5 nov, gleder og litt gruer meg, går jo mot vinter så det blir mye jobbing før det blir for mye snø.
kommer tilbake til forumet med skryt hvis det går bra og det motsatte hvis det går andre veien:)
Lykke til!! til meg og Solhytten, og til min samboer: ser deg til våren:)

Bidda

Velkommen til forumet

Fint om du lager en egen tråd med bilder og erfaringer du gjør etterhvert...bilder og skisser en noe vi setter stor pris på her  ;D

....og lykke til  ;)


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod