Skal du bygge? På jakt etter seriøs hytteleverandør?

Startet av Lene, desember 17, 2010, 14:44:23

Lene

Jeg ser at mange er usikre på hvilken hytteleverandør de skal velge. Vi var i samme situasjon da vi på våren i fjor skulle velge hytte og leverandør. Det skrives oftest om saker man ikke er fornøyd med. Derfor vil jeg gjerne dele vår gode erfaring med dere som er i startfasen av hytteplanleggingen.

Det er ikke lett å velge i vrimmelen av tilbydere, men vi hørte med andre som har bygget hytte og fikk vite både positive og negative ting om ulike leverandører.

Til slutt endte vi opp med Eiken Hytter.  Det var en glede, fra start til slutt, å samarbeide med de ansatte der! De er serviceinnstilte og hyggelige og alltid tilgjengelige.

Vi startet byggingen den 9. september og en uke før jul, i fjor, kunne vi flytte inn! Vi hadde INGEN problemer, med unntak av at drageren til oppstugua var for kort. Dette løste Eiken momentant, ny drager kom i løpet av ett par dager, snekkeren fikk beskjed om å sende regning for ekstratimene dette tok direkte til Eiken og alt var i orden.

I tillegg var materialene av "Rolls Royce" kvalitet i følge snekkeren, som har satt opp mange hytter fra ulike leverandører, og det var heller for mye enn for lite av absolutt alt. I følge ham var det vanlig, fra andre leverandører, at det alltid manglet innvendig noe panel, enkelte lister osv., som gjorde at snekkeren måtte "til bygda" og supplere.

Vi har nå en kvalitetshytte som vi stortrives i!

Jeg kan derfor anbefale alle som ønsker seg en seriøs hytteleverandør å ta kontakt med Eiken Hytter!

Og du - lykke til med ny hytte - hyttelivet er herlig  :D



hade12

Da ville jeg i hvertfall holdt meg unna Stjernhytten.

Stjernehytten (og noen andre, men spesielt Stjernehytten) har hatt bråstopp i hyttesalget, trolig pga kvalitetsproblemer og dårlig kundebehandling over lengre tid.
Jeg tror de nesten bør bytte navn skal de greie å hente seg inn igjen.
Det står skrevet en masse klager på dem ute på nettet.

Se forøvrig linken her:
http://www.byggehytte.no/index.php?topic=214.0



Powered by SMFPacks Ads Manager Mod