Saltdalshytta - til å stole på!

Startet av Joni, desember 23, 2010, 08:45:49

Joni

Godt å se at det er inngått forlik i saken mellom Eriksen og Saltdalshytta og tror personlig at denne saken først og fremst skyldes at Saltdalshytta har vokst seg store på relativt kort tid og at "voksesmertene" nå er i ferd med å avta. Skulle ikke mer til enn innlegget fra Saltdalshytta for at leverandøren igjen kommer på blokken vår som alternativ...

bimi

Vi bygger nå Saltdalshytte, type Villmark, og vi har bare positive erfaringer.
Er det noe som mangler, henter vi det enten i lokal butikk eller så sendes det med posten fra Saltdalshytta.
Var jo opptatt av å få riktig dimensjonering-uavhengig av erikesens problemer, og har fått dimesjonert for 650 kg pr m2 og det ser kraftig og bra ut.

Vi gleder oss til å nyte en hytte som viser å vise en meget god standard, og nå mens vi driver på innvendig, er det nok å ha en liten byggvifte på halvt, selv når det er -15' - 25* grader ute. Godt isolert med andre ord!!

stroller

Vi bygde en Saltdalshytte type Storefjell for noen år siden. Må si meg veldig fornøyd med den. Hjelpte også til med å sette opp en annen hytte før det fra en annen leverandør og må vel si at Saltdalshytta ikke stod noe tilbake for denne leverandøren.

Var også særlig fornøyd med den gode brukermanualen som medfølgte Saltdalshytta. Siden vi kun var hobbysnekkere alle sammen, så var den til stor hjelp. Tror ikke vi brukte mer enn en ukes tid på å få opp alle utvendige vegger og tak.

Sjåføren som leverte hytta var også veldig hjelpsom med å få plasere tingene når de ble levert og vi fikk de tunge elementene kranet frem helt til det stedet de skulle brukes.

pettern2

Sitat fra: Joni på desember 23, 2010, 08:45:49
Godt å se at det er inngått forlik i saken mellom Eriksen og Saltdalshytta og tror personlig at denne saken først og fremst skyldes at Saltdalshytta har vokst seg store på relativt kort tid og at "voksesmertene" nå er i ferd med å avta. Skulle ikke mer til enn innlegget fra Saltdalshytta for at leverandøren igjen kommer på blokken vår som alternativ...



Godt å høre! Slik skal det være. Trygt å vite at leverandøren Saltdalshytta ordnet opp. Slik legge man merke til.

Noen ordner opp.

Mens Stjernehytten gjerne slåss med kundene i 5-6 år har jeg lest her.....

(hvis jeg greier å linke riktig under)

http://www.byggehytte.no/index.php?topic=214.0

erty

Hei. Jeg er imponert over at ett par personer gjør alt de kan for å henge Stjernehytten. I den aktuelle sak er det bare å gå til den nevnte link og lese mitt svar da jeg er den som kjenner saken til Stjernehytten
mvh
erik tyrholm selger i Stjernehytten.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod