Hvis elementhytte er et alternativ for deg. Sjekk denne.

Startet av Steinaraage, august 11, 2015, 21:09:00

Steinaraage

Jeg har nettopp fått levert elementhytte fra Litauen, og det var en veldig god opplevelse. Jeg har benyttet LiSkandas som leverandør, et tips jeg leste om på dette forumet. De leverer skreddersøm, og da får du hytten nøyaktig slik du ønsker. Byggetid på 3 mnd. er ikke dårlig. Alt gikk på skinner selv om det var vinter og mye snø. Og best av alt, jeg sparte godt over 500.000,-. 

Søk opp:
"Elementhytter fra Litauen" på Facebook.

Mini

Hei. Innhentet du priser fra andre norske aktører? var det noen forskjell på utførelser/løsninger med denne leverandøren kontra norske leverandører? tenker spesielt på tetting og krav osv.

Hvordan er det med garanti/reklamasjon når man henter "over grensen"?
skatt/avgifter osv?

Vurderer jo dette selv, men blir antageligvis å bruke VikingHytter som min leverandør da disse også leverer i elementer. Jeg har så langt ett godt inntrykk av selgeren hos dem.

Steinaraage

Hei Mini.
Å bygge elementhytte fra Litauen er problemfritt dersom du bruker en solid leverandør.
Det spørs hvor mye du vil engasjere deg selv, for du må jo innhente priser på elektrisk, rør, våtrom osv. Så må du finne en som kan ha ansvarsrett. Men du har jo god timebetaling. Jeg kan bistå deg i å innhente priser osv. Gå inn på Facebooksiden "Elementhytter fra Litauen"


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod