Nissan Leaf selges 24 kWh

Startet av ivanJensen, desember 10, 2019, 08:02:51

ivanJensen

Har en Nissan Leaf 24 kWh som først i oktober/november "mistet" den første streg på batteri indikatoren. Denne vurderer jeg solgt da ombord laderen har tatt kvelden og en ny slikt koster mer enn jeg ønsker å kaste i bilen. Bilen har en bulk i venstre forskjerm og har fått byttet begge døre på venstre side etter en lastebil kom litt for nærme, (Brukte døre i svart metal farge og bilen er svart men ikke metal). Så disse tingene gjør at den kanskje blir svær å selge som bil til å kjøre på veiene. Tenkte derfor om noen her trengte batteri for et hytte prosjekt ;D.

Befinner seg i Asker.
2x350 AGM
1155 W paneler
EP Solar 4210 og 3210 MPPT
12/230 V inverter 3500 W
Diverse relæer, timere og andre dingser

jkirkebo

Sitat fra: ivanJensen på desember 10, 2019, 08:02:51
Har en Nissan Leaf 24 kWh som først i oktober/november "mistet" den første streg på batteri indikatoren. Denne vurderer jeg solgt da ombord laderen har tatt kvelden og en ny slikt koster mer enn jeg ønsker å kaste i bilen. Bilen har en bulk i venstre forskjerm og har fått byttet begge døre på venstre side etter en lastebil kom litt for nærme, (Brukte døre i svart metal farge og bilen er svart men ikke metal). Så disse tingene gjør at den kanskje blir svær å selge som bil til å kjøre på veiene. Tenkte derfor om noen her trengte batteri for et hytte prosjekt ;D.

Befinner seg i Asker.

Ombordladeren får du byttet noenlunde rimelig hos Elbilmek i Asker om du bor på Østlandet.

Jeg solgte nettopp en 8 år gammel Leaf som hadde mistet en strek på batteriet og som hadde en bulk i bakluka samt kun én nøkkel. Fikk 67.000,- for den så om du får byttet ombordladeren for en grei sum tror jeg det er ganske lønnsomt.

ivanJensen

Sitat fra: jkirkebo på desember 12, 2019, 07:23:32
Sitat fra: ivanJensen på desember 10, 2019, 08:02:51
Har en Nissan Leaf 24 kWh som først i oktober/november "mistet" den første streg på batteri indikatoren. Denne vurderer jeg solgt da ombord laderen har tatt kvelden og en ny slikt koster mer enn jeg ønsker å kaste i bilen. Bilen har en bulk i venstre forskjerm og har fått byttet begge døre på venstre side etter en lastebil kom litt for nærme, (Brukte døre i svart metal farge og bilen er svart men ikke metal). Så disse tingene gjør at den kanskje blir svær å selge som bil til å kjøre på veiene. Tenkte derfor om noen her trengte batteri for et hytte prosjekt ;D.

Befinner seg i Asker.

Ombordladeren får du byttet noenlunde rimelig hos Elbilmek i Asker om du bor på Østlandet.

Jeg solgte nettopp en 8 år gammel Leaf som hadde mistet en strek på batteriet og som hadde en bulk i bakluka samt kun én nøkkel. Fikk 67.000,- for den så om du får byttet ombordladeren for en grei sum tror jeg det er ganske lønnsomt.
Ser flere tilsvarende biler på finn til 35-40 000 så tenker du fikk gjort en god handel. Jeg flytter til Danmark på neste lørdag så hadde ikke mye tid på meg for å selge. Fikk den solgt i går til vår utleier. Fikk 23 000 for den så skal ikke bry meg om den biten når vi flytter.

Så denne tråden bør kanskje lukkes
2x350 AGM
1155 W paneler
EP Solar 4210 og 3210 MPPT
12/230 V inverter 3500 W
Diverse relæer, timere og andre dingser


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod