Familiehytta og FH bygg - Advarsel!

Startet av Susanne, juni 19, 2011, 07:40:44

Susanne

juni 19, 2011, 07:40:44 sist endret: juni 20, 2011, 14:31:02 by Susanne

Kommentar fra Administrator:

Denne tråden inneholdt  navn på personer ansatt i Familiehytta og svært mange udokumenterte påstander.

Det er ok å være misfornøyd med et firma, men vi ønsker ikke innta rollen som en gapestokk for enkeltpersoner.

Hvis trådstarter ønsker å nyansere sine synspunkter er det mulighet for å gjøre det i denne tråden.

Tverrdalen

Dette viser igjen, at det finnes mange useriøse aktører i det norske hyttemarkedet.
Godt det kommer frem og blir belyst.

Familiehytta AS

Hei alle hyttevenner

Normalt kommenterer vi ikke innlegg på denne side, men her føler vi at beskyldningene er så grove at de må kommenteres. Samtidig vil vi presisere at dette innlegget er det eneste som vil bli publisert fra vår side.

Denne kunde fikk levert en nøkkelferdig hytte av modell Osen på Furutangen Hytteområde den 16. september 2010. Ved overlevering var kunde, dennes takstmann som hadde fulgt byggeprosessen samt representanter fra oss, også undertegnede, tilstede.

Ved overleveringen ble det notert 7 feil: Skade på benkeplate (benkeplate er skiftet), trehvite hjørnelister (er skiftet til hvite etter ønske fra kunde), blandebatteri kjøkken (er skiftet av rørlegger), dokumentasjon på terrasse (er levert), pipering på hems (er montert), justere kjøkkendører (er justert, men det er en diskusjon om plassering av håndtak) og flikkmale et par vinduer (er gjort). Protokollen er undertegnet av samtlige tilstedeværende, inkludert kunde og dennes takstmann. Ferdigattest er også utstedt og levert kunde.

Det er fortsatt en større gjeldspost til oss på prosjektet, men denne har vi valgt å stille i bero da kunde nå arbeider i Bangladesh og først kom hjem i uken som var. Det har siden forrige uke vært avtalt et møte med kunde i dag, mandag, for å diskutere hvordan denne skal gjøres opp.

Torbjørn Kaarud, daglig leder i Familiehytta as og FH Bygg as

Viko


Her synes jeg forumet fortjener en oppdatering fra trådstarter.

Her var det mange sleivete og udokumenterte påstander som henger i luften.

Rydig svar fra Familiehytta som nok en gang bekrefter mitt MEGET positive inntrykk av denne leverandøren.

Alle vet nok at det finnes CRAZY kunder som hiver seg over tastaturet (og rødvinsflasken) så fort det er noe som går på tverke.

Det som beskrives av mangler ser ut til å være bagateller - og når samtlige punkter er ordnet opp innen rimlig tis synes jeg Familiehytta har gjort jobben sin.

Jeg tror ikke Familiehytta skal være redd for å kommentere på dette forumet, så lenge man ikke begir seg inn på lange "diskusjoner" med irriterte kunder :-)

Kudos til Familihytta i min bok.
Ja, vi tar det til Viko...

OKER

"Støtter sistnevnte taler" fullt ut! Min erfaring med Familiehytta og deres folk under hele prosessen fra start til slutt var 100 % positiv. De små problemene som oppstod ble håndtert 100% profesjonelt og til vår FULLE tilfredsstillelse.
Det faktum at FH har et krav på kunden sett i forhold til den liste over punkter som nå er løst sier vel egentlig alt!

Beklageligvis har jeg ikke sett det opprinnelige innlegget så jeg kan ikke vurdere hvor useriøst det var....

Mvh
O.K. Rygh
Strålende fornøyd FH kunde


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod