Vårt bygge prosjekt i Stryn

Startet av integrale, november 20, 2011, 21:04:05

integrale

Det har e faktisk ikke tenkt på, mulig det ser bedre ut. Kanskje jeg skal bruke villmarks panel.:)
Deilig med terrasse når sommeren er kommet.....

Bidda

Få pilsen på bordet og nyt den fine utsikten  dere har 8)

integrale


integrale

Da er trapp og rekkverk ferdig :)

integrale

Litt velvære må også på plass  :)

integrale

Kledningen av gammle delen

Bidda

Ser meget bra ut, begynner å nærme seg en "slutt" 8)

Vi må få mere info og bilder av velvære-konseptet  ;D

integrale

Boblisen fikk jeg gratis da det var frost sprengt og hadde div el problem. Kina bad, men dyser og pumpe er veldig bra. Har laget til styring for iPhone via Sikom Eco star sentralen :) dette har jeg ikke fått testet ennå, men står på programmet før vinteren.

integrale

Ja da er det ikke mye igjen ute gitt. Noen nedløpsrør og litt flikking med maler kosten så er vi der  :D Innflytting's festen står for tur

Så har vi fått sprengt litt ved avkjørselen fra hovedveien

Bidda

Topp dette, ser at dere allerede har begynt å nyte herligheten, skimter noen huer i boblisen  8)

integrale

Da var innflyttingsfesten unnagjort  :) hytta står ennå.

Bidda

Den festen må ha vært tøff da 2/3 av bildene dine er på hue  :o

integrale

 ;D ;D Ja med IPhone vet du aldri hvilken vei bildet kommer ut på "papiret"

Bidda

Noen vinterbilder?
Nyter bare herligheten eller er det flere oppgaver på gang?

integrale

Mange prosjekt igjen. Uteområdet, nytt gulv og fjerne krypkjeller i gamle delen. Nå er det fokus på ferdig attest, så garasjen er gipset, silikonert i alle skjøter og sparkling er halvferdig. Ting tar litt lenger tid når man er kommet i hus, samt at det er mye forsømt på hjemme bane også :) ingen bilder å finne på telefonen så vi får sjå litt senere :)

integrale

Litt fremgang på utefronten. Fått opp gjerde rundt eiendomen og grevd opp jord og fått lagt ned drenering rundt gammle delen. isolasjon og grus, satser på å støype plate for enklest vedlikehold.  Så har fruen begynt på blomsterbedd.

integrale

Sitat fra: integrale på september 10, 2014, 20:18:26
Da var innflyttingsfesten unnagjort  :) hytta står ennå.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod