Noen kjøper, andre bygger mens jeg selger.

Startet av petter`n, august 07, 2012, 22:46:33

petter`n

Etter 22 år flotte år på Granholmen i Skjebergkilen sier ryggen stopp desverre så jeg skal ha visning til lørdag. Kommer nok noen tårer, har lagt ned masse arbeid og sjel der, men når kroppen ikke er samarbeidsvillig så er det like greit å gi seg mens jeg er oppegående. Men forumet her kommer jeg nok til å følge med på.

Tverrdalen

Dette var da trist. Da blir det vel også en endring på de daglige tingene, ettersom hyttetur går over i historien. Får håpe at salget går greit, og at du får en pris som du er fornøyd med.

Lykke til.

petter`n

Tusen takk, men jeg ser jo Singleøya fra huset så litt trøst er det jo :)

petter`n

Ge gikk jo dritt, ingen møtte opp, er visst dårlig marked i følge mekleren  :(

4bikes


petter`n

Østfold, Sarpsborg. Kun 2 hytter til salgs der, en til 8 mill og min 3,290. Har jo skjønt at det ikke er lett, men jeg er tilsnakkandes og pris kan diskuteres  :)

Gikk litt fort her, hytta ligger på granholmen. Vil du ta en titt, så stiller jeg på en halvtimes tid.

petter`n

Vel,vel, må ta det til etteretning, megler har nok lagt lista litt høyt. Derfor senker JEG til 2750000, så tar jeg det ut fra det.

petter`n

august 27, 2012, 15:39:53 #7 sist endret: august 27, 2012, 19:24:13 by petter`n
Sitat fra: petter`n på august 22, 2012, 20:51:50
Vel,vel, må ta det til etteretning, megler har nok lagt lista litt høyt. Derfor senker JEG til 2750000, så tar jeg det ut fra det.

Ba også megler legge inn mitt mobilnummer, noe han ikke gjorde, har jeg krav på det???

Megler skal sjekke m. Finn, så da ordner det seg.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod