Erfaringer med Tremax AS

Startet av Torejo, mai 21, 2013, 17:37:06

Torejo

Vurderer å gå til innkjøp av snekkerferdig hytte fra Tremax. Noen som har erfaring med denne levarandør som de vil dele?

snikkern

Tremax er som andre byggesettleverandører, det leveres enkle standardiserte hytter uten høy kvalitet.

Ryggirand

Har bare 2.hånds opplysninger - venner som kjøpte fra dem. Riktignok tok de innredningen selv, men jeg har inntrykk av at de var fornøyd med arbeidet til Tremax. Ikke førsteklasses, men fornøyd.

Torejo

Takk for svar. Noen flere med erfaringer fra denne leverandør? Nærmer seg tid for å ta en avgjørelse...

Solblom

Hei!

Jeg har byggd hytte fra Tremax. Anbefalte de samtidig til flere venner.
Topp hytte som vi bruker mye og er veldig glad i.

Så kom flere av oss i en situasjon hvor vi hadde reklamasjoner....måtte gå via forliksårdet vant og fikk stygge mailer fra styreleder i Tremax.

Flere har opplevd tilsvarende. Synd, for hyttene er fine.

I min hytte var det produksjonsfeil fra en underleverandør. Dette kunne Tremax ha bedt underleverandøren å betalt, hvilket de også gjorde tilslutt. Men først valgte Tremax og gjøre en ambasadør for Tremax til det motsatte....

Lars S.

Hytteleverandører som ikke stiller opp når det blir problemer, er en stor utfordring. Sande hus og hytter er også en av disse. Styr unna! Egen erfaring: Gjør en grundig jobb på referansesjekken!

Torejo

Sitat fra: Solblom på november 06, 2014, 12:25:12
Hei!

Jeg har byggd hytte fra Tremax. Anbefalte de samtidig til flere venner.
Topp hytte som vi bruker mye og er veldig glad i.

Så kom flere av oss i en situasjon hvor vi hadde reklamasjoner....måtte gå via forliksårdet vant og fikk stygge mailer fra styreleder i Tremax.

Flere har opplevd tilsvarende. Synd, for hyttene er fine.

I min hytte var det produksjonsfeil fra en underleverandør. Dette kunne Tremax ha bedt underleverandøren å betalt, hvilket de også gjorde tilslutt. Men først valgte Tremax og gjøre en ambasadør for Tremax til det motsatte....

Takk for svar.
Ser ut som jeg er i ferd med å ende opp i samme situasjon som deg. Veldig fin hytte, men null vilje til å rette opp i feil.
Kan du fortelle litt om hvilke reklamasjoner dette gjaldt? Eventuelt kontakte meg på
agsekse@hotmail.com


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod