Erfaring med Arona trehus?

Startet av Bustergutt1, september 01, 2013, 14:16:33

Bustergutt1

Hei.
Jeg har fått et (slik jeg ser det) bra tilbud på tømmerhytte fra Arona trehus i 160mm brede limtrestokker. Er det noen av dere som har erfaring med kjøp av byggesett fra denne bedriften så er jeg takknemlig for svar :).

Bustergutt1

Ingen som har erfaring med denne bedriften ?

texer

Meget godt fornøyd med leveranse  :D
Vi fikk levert hytta til avtalt tid

Kolargoll

Sitat fra: texer på november 22, 2013, 18:57:43
Meget godt fornøyd med leveranse  :D
Vi fikk levert hytta til avtalt tid


Hei! Tenker å kjøpe av Arona trehus. Ønsker derfor å høre fra flere som har erfaringer med firmaet og hus/hytter fra de!

Bvarg2009

Vi vurdere også seriøst og bygge hytte fra Arona trehus. Er det ingen fler som har erfaring derfra?

2toll

Hei

Vi er også interessert i å vite om noen flere med erfaring fra Arona trehus / hytter. Gjerne detaljer rundt kvalitet på leveransen osv.

Må jo være noen flere med erfaring fra denne leverandøren  :o

Bvarg2009

Vi er i gang med prosessen med Arona:) tegning og prosjektering er unnagjort og hytta blir bestilt på nyåret, da vi ikke har mulighet til å sette den opp før til sommeren. Bare positive erfaringer så langt. Fikk også referanser fra Arona som vi kontaktet. De vi snakket med hadde ikke noe galt og si. Vi gleder oss til resten av prosessen.

2toll

Hei

Det var interessant! Vi har nettopp fått et bra og interessant tilbud fra dem. Noen ting som må forandres på i leveransen ser jeg, men virker interessant...

Lurer på om det har noe for seg å gå opp i dimensjon fra 160mm vegg til 200vegg?

Skriv gjerne mer om hvordan prosjektet deres går....



Har hyttetomt uten strøm og vann. Skal bygge hytte

Evkon

Sitat fra: Bvarg2009 på november 13, 2015, 09:53:30
Vi er i gang med prosessen med Arona:) tegning og prosjektering er unnagjort og hytta blir bestilt på nyåret, da vi ikke har mulighet til å sette den opp før til sommeren. Bare positive erfaringer så langt. Fikk også referanser fra Arona som vi kontaktet. De vi snakket med hadde ikke noe galt og si. Vi gleder oss til resten av prosessen.


Hvor langt har dere kommet. Vurderer nå å sende inn byggesøknad på hytte fra samme leverandør.

Bvarg2009

Vi får hytta levert midten av mai. Produksjonen er godt i gang og vi mottar epost med bilder etterhvert som produksjonen går fremover. Vi er veldig fornøyd. En spennende tid fremover. Håper du blir fornøyd også. Lykke til.

Bvarg2009

Spennende nå. Hytta reiser fra Russland i morgen ettermiddag. Beregnet ankomst 18 mai. Fikk Mail i dag med pakklister og spesifikasjoner.

Homlepung

Hei.

Hvordan går det med byggingen?
Bilder?

Bvarg2009

Hei. Nå er taket på plass. Det tok litt tid, men mest på grunn av at vi fikk tegnet en hytte med masse vinkler. Krevde en del tankevirksomhet.:) selve oppsettet av laftekassa gikk over all forventning. Det var byggeklosser som passet perfekt sammen. Vi løftet de første radene på plass selv og hadde dugnad med kranbil en dag. Det tok oss en uke. Men alt tar tid da vi gjør jobben selv. Skal nå sette inn vinduer. Skal ta noen bilder og legge ved her.

Homlepung

Kjempe bra.
Gleder meg til å se resultatet. 👍🏻


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod