Shuntmotstand til batterimonitor

Startet av OS, september 02, 2008, 07:26:31

OS

Hei,

Jeg er på leting etter en shuntmotstand til en batterimonitor til solcellebatteri. Den jeg er ute etter skal ha disse spesifikasjonene: 100A/100mV (evt andre med samme A/V forhold).  Noen som vet hvor jeg kan få ta i en slik i Norge?

mvh,
OS
Victron Multiplus 24/3000/70, Venus GX, BMV 702
Morningstar Tristar MPPT 60
12 stk Fuli 6V/200Ah AGM
Midnite Solar MiniDC sikringsskap

OS

Jeg har nå mailet de fleste store hyttekjedene her i landet og ingen har slike motstander. Jeg har derfor bestilt en fra USA. Kommer på ca. kr. 200 med frakt og det er det ikke noe å si på.

Victron Multiplus 24/3000/70, Venus GX, BMV 702
Morningstar Tristar MPPT 60
12 stk Fuli 6V/200Ah AGM
Midnite Solar MiniDC sikringsskap

Facebook


Er ikke dette noe de selger i typiske båtforetninger med litt fokus på elektro og teknikk? Må vel la seg gjøre å få tak i dette i gamlelandet  ;)

Facebook

Sitat fra: OS på september 04, 2008, 05:44:05
Jeg har derfor bestilt en fra USA. Kommer på ca. kr. 200 med frakt og det er det ikke noe å si på.

Du, når du bestiller fra denne butikken i USA, kan du da betale med kredittkort, eller må jeg inn med PayPal osv? Er ikke så keen på det...

OS


Du kan betale med kredittkort eller PayPal. Jeg brukte PayPal. Når det er sagt så er det ikke noen fare med å handle med kredittkort på nettet da kortselskapene dekker evt tap. Jeg har handlet tusenvis av ganger på nettet siden slutten av 80-tallet (ja jeg har hatt internett siden 1988!) og har alltid fått varene og har aldri blitt trukket mere enn jeg skulle.

Victron Multiplus 24/3000/70, Venus GX, BMV 702
Morningstar Tristar MPPT 60
12 stk Fuli 6V/200Ah AGM
Midnite Solar MiniDC sikringsskap

kjetilh

jeg har kjøpt batterimonitor med 50mV 100A shunt hos seatronic de har kanskje løse shunter også.
ellers så vet jeg at elfa har noen små noen. stor utvalg hvis du handler fra utlandet


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod