DEFA ring hytta varm

Startet av avorkinn, september 03, 2014, 11:47:30

avorkinn

Er på utkikk etter en løsning for både å holde hytta varm nok til å unngå frostskader når jeg ikke er der og oppvarmed ved ankomst.
Har sett på DEFA sin løsning men de snakker om abonnement, hva skal en egentlig med det, kan en ikke kommunisere direkte med mobiltelefonen? Hva er hensikten med å ha abonnement?

Røilern

Alle disse løsningene har en innebygget mobiltelefon, den må ha et abonnement
Victron Smartsolar Charge MPPT 150/100
9 x 300W  paneler
12x2V 1100Ah Getek AGM
Victron Multi 5000W/120A 24V
220V kjøleskap, fryser, komfyr, mikro, vaffeljern, kaffemaskin og brødrister
Honda E

avorkinn

Jo greit det men om en går inn på denne siden så følger det med i pakken både etablering og et årsabonnement på nærmere en tusenlapp. Er dette et gsm abonnement, det finnes da mye billigere kontantkortløsninger å få tak i?

steinarm

Hei

Sjekk hos Sikom AS / www.sikom.no, der kan du velge å bruke hva du vil.
Er som sagt GSM modem i dem så du må ha et mobil abbonement, men velg hva du vil.

Er det noe du lurer på så ta gjerne kontakt med oss.

mvh
Steinar Molden / Sikom AS

Ref

Noen (f.eks) DEFA har en månedspris/abbonement i TILEGG til mobil/gsm kostnader en må ha for å komunisere med anlegget . Dette for å dekke kostnader til utviling/drift av apper etc.. (og tjene penger :-)

Tommy

Sitat fra: steinarm på september 05, 2014, 13:24:06
Hei

Sjekk hos Sikom AS / www.sikom.no, der kan du velge å bruke hva du vil.
Er som sagt GSM modem i dem så du må ha et mobil abbonement, men velg hva du vil.

Er det noe du lurer på så ta gjerne kontakt med oss.

mvh
Steinar Molden / Sikom AS

Tommy

Jeg har sikom 12v til starting av wallas pluss temp ute å inne og er kjempefornøyd, nå kunne jeg tenkt meg å brukt den til å slå på utelyset når jeg er på vei opp til hytta men er usikker på hvordan jeg kobler opp det. Finnes det noe bruksanvisning på dette noe sted hvordan man kobler det?

Juvstøyl

Sitat fra: Tommy på september 25, 2016, 07:35:43
Jeg har sikom 12v til starting av wallas pluss temp ute å inne og er kjempefornøyd, nå kunne jeg tenkt meg å brukt den til å slå på utelyset når jeg er på vei opp til hytta men er usikker på hvordan jeg kobler opp det. Finnes det noe bruksanvisning på dette noe sted hvordan man kobler det?

Kan det ligge noe her?:
http://www.sikom.no/en/service-og-support/eldre-produkter


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod