Erfaring med Biltemas VVS- deler?

Startet av konrad hauge, desember 08, 2014, 21:34:59

konrad hauge

Er det noen som har brukt Biltemas rør og rørdeler, og hvordan vurderes kvaliteten?

stroller

Kan være bra og mindre bra. Har en kran på badet, men denne lekker og er tung å vri på/justere. Hadde også en rørdel som sprakk. Andre deler jeg har har hold i mange år. Tror man må vurdere kvaliteten for hver del og hvor kritisk det evt. er med feil. Jeg har ikke noe imot å bruke Biltema deler igjen, men ikke hvor som helst.

Kenneth S

Tviler på at du får en seriøs rørlegger til å montere noe av det utstyret.
Jobber i Gausa AS
Leverandør av Byggmann Hus & hytter.
www.gausa.no

Trollstua

Var ferdig med hytta for 2 år siden. Har brukt bare deler fra biltema. Samme kvalitet som det du får i rørleggerforretningene. Armaturene har kanskje litt dårligere kvalitet enn fra de kjente merkene. Styr også unna hurtigkoblinger til armaturer (men det gjelder for alle leverandører). Er kjempefornøyd med å betale en brøkdel av prisen. Enkelte rørleggere handler selv på biltema (dette ble jeg fortalt av en kompis som er autorisert rørlegger). Den største utfordringen er at du må plukke deler selv, og i den jungelen er det lett å gjøre et og annet feilkjøp, men med den prisforskjellen spiller ikke det så stor rolle.

erstokke

Jeg har brukt endel avløpsrør og bend fra Biltema og det har vært helt ok. Kjøpte en bunnventil til vask av trykknapptypen som var umulig å få tett.

Armatur/kraner kjøper jeg bare merket Grohe.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod