Erfaringer med Fullriver AGM?

Startet av OS, april 11, 2015, 22:46:43

OS

Noen som har erfaringer med Fullriver AGM batterier? De selges i Norge til mye høyere kilopris enn flere andre så jeg lurer på om det er noe spesielt med de.
Victron Multiplus 24/3000/70, Venus GX, BMV 702
Morningstar Tristar MPPT 60
12 stk Fuli 6V/200Ah AGM
Midnite Solar MiniDC sikringsskap

OS

Sendte e-mail til Sivilingeniør Carl Christian Strømberg AS som selger Fullriver i Norge og fikk pris på et 2V/1150Ah (20t) batteri; kr 4690.

Så det vil si kr 56280 for en 24V bank!

Ganske heftig pris men jeg tror det går an å få disse batteriene eller tilsvarende batterier mye rimeligere ved å importere selv. Noen som blir med å dele frakt? Send meg en PM.
Victron Multiplus 24/3000/70, Venus GX, BMV 702
Morningstar Tristar MPPT 60
12 stk Fuli 6V/200Ah AGM
Midnite Solar MiniDC sikringsskap

arctic421

Sitat: "DC-serien til Fullriver er det mest universale batteriet de har. Her er det ikke spart på noe, og batteriet har i tillegg til å ha meget gode dyp-utladnings-egenskaper også meget gode strøm egenskaper som gjør at de også kan brukes som kombinerte startbatterier og forbruksbatterier til lastebiler."

Hvordan er det med BÅDE god dyputladning egenskaper og gode startegenskaper?
Jeg trodde det ikke det var mulig og kombinere? Jeg har vurdert disse men er usikker, så er også interessert i om noen har erfaring med disse.


OS

Det er mange useriøse som selger batterier så jeg kommer til å sjekke litt rundt før jeg oppgraderer.
Victron Multiplus 24/3000/70, Venus GX, BMV 702
Morningstar Tristar MPPT 60
12 stk Fuli 6V/200Ah AGM
Midnite Solar MiniDC sikringsskap


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod