Teppe til varerom - Bil

Startet av Amatøren, mai 31, 2016, 11:42:01

Amatøren

Noen som vet hvor man kan få kjøpt teppe for varerom i bil.

Skal forsøke å støydempe gulvet litt (hard overflate reflekterer jo lyd) bak i en HC ombygget Caravelle som har fått hardt gulv. Når jeg er med på ferie tur tenkte jeg på teppe som kunne ligge der, men fjernes (vippes til side/rulles sammen) når rullestol skal ut og inn. Er det ikke for bløtt kan man kanskje kjøre over det.

Bo i Asker og dermed fint hvis det er noen som selger i det området eller ikke for langt unna.
Man lærer så lenge man lever.

yevensen

Teppeabo på bryn er vel størst på tepper. Ta med dine mål så får du det kuttet og kantet så det ikke fliser seg.  http://www.teppeabo.no/default.pl

Einar_S

Jeg tok teppet av i et soverom på hytta i helgen. Det er rullet sammen og lagt i annekset til jeg kan få kastet det. Det blir for lite på rommet nå. Det er rød-orange, med skumgummi bakside, i god stand og gratis. Befinner seg i Sande, Vestfold. Henting kan avtales om det er interessant.

Amatøren

Takker for tips.

@yevensen: Hadde en Sharan varebil og der var det et teppe lagt oppå originalteppet og det var bare kuttet til og trengtes ikke å kantes. Det raknet ikke. Får jeg ikke tak i lignende er forslaget ditt ypperlig. Ulempen er at kanting gjør det ganske stift med tanke på at jeg kanskje må ta det bort når rullestol skal inn og ut. Har Teppeland i både Drammen og på Høvik så kanskje det er stedet også. Tenkte bare ikke så langt.

@Einar_S: Avstand var grei, men hadde tenkt meg sort eller mørk grå. Tusen takk for tilbudet allikevel, men stå over det.
Man lærer så lenge man lever.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod