Hytteblogg for hytte på Furutangen

Startet av Synne, januar 28, 2009, 19:51:57

Synne

Hei!
Vi debuterer med egen blogg i forbindelse med bygging av hytte på Furutangen i Åmot kommune (Hedmark).

Bloggen finner dere her.

Skriv gjerne inn kommentarer. Vi er visst flere som bygger fra Familiehytta. Kanskje er det noen som skal bygge på Furutangen også?

Bidda

Velkommen til forumet.

Skal ikke bygge hytte ennå men vil følge med likevel da vi har på planen å få oss tomt (vestfold) om ikke så mange år  ;)

Toril

Hei

Har sett på bloggen din og tenkte jeg skulle legge inn en kommentar :) Men den gang ei, fikk ikke lagret kommentaren med min googlekonto. Det kan være lurt å åpne for anonyme kommentarer, da er det lettere å kommentere for folk flest. Det gjør du i instillinger på bloggen. Jeg hadde ikke gjort det først siden jeg ikke var klar over muligheten. :)

Likte godt planløsningen deres! Høres veldig lurt ut å lage litt større gang med slakere trapp. Såpass store soverom syns jeg også er smart. Vi bygger FH Hemsedal og har også valgt overbygg over inngangen. Vi har laget en innvendig bod og håper med det å få litt "garderobeplass" så blir ikke den litt lille gangen ikke så trang. Vi har også valgt å ta bort veggene mellom entreen og gangen slik at det skal gå litt mer i ett. Håper med det at det vil virke litt luftigere. Vet ikke om du følger med på vår blogg, men der ligger det tegninger av vår planløsning. www.musdalsseter.blogspot.com

lykke til videre!

mvh Toril


Synne

Takk for tipset!

Nå skal det være enklere å kommentere. Spennende å følge andre byggere av Familiehytta, og se hvordan vi har gjort ulike valg for egne tilpasninger.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod