Musdalsæter, Øyer. Hytte 106 m2 + loft

Startet av Toril, februar 18, 2009, 23:27:28

Toril

Vi bygger hytte på Musdalsæter www.musdalseter.no

Leverandør av byggesettet er Familiehytta www.familiehytta.no og modellen vi har valgt er Hemsedal. Vi har gjort en del endringer på standardmodellen, men Familiehytta har gode løsninger på å velge til ting og velge bort ting.

Inspirert av andre hyttebyggere har også jeg laget blogg. www.musdalsseter.blogspot.com

Jeg forsøker å skrive informativt og enkelt og vil etterhvert som vi begynner med egeninnsatsen forsøke å skrive om slike ting som vi har vurdert, plundret med og fått til. Forhåpentligvis til nytte og glede for andre i samme situasjon.

Totalbudsjettet vårt er på ca 1,8 mill inkl tomt, gaving, plate, byggesett, rør og elektriker + selvfølgelig vår eminente byggmester som tar alt utvendig. Bad og kjøkken er også med i regnestykket.

rogers

Ser ut til å bli en fin og praktisk hytte dette her.
Blir spennende å se fremdriften på dette prosjektet.


Roger
Mitt hytte- og anneksprosjekt på ved Beitostølen : http://www.samdal.com/hytte.htm

Toril

Legger ut et bilde av hvor langt vi har kommet pr 15.feb 2009

Flere bilder og beskrivelse på bloggen vår.

Tar gjerne i mot kommentarer og inspill fra andre i samme situasjon  :)

Toril

Da var vi ferdige med hyttebyggingsprosjektet vårt. Litt vemodig, men mest fint.

Hytta er ferdig og bloggen er "nedlagt"

Har vært et morsomt prosjekt og veldig lærerikt. Tror det kommer til å klø litt i fingrene etterhvert så det blir nok aneks...

Takk for alle gode tips og råd som har kommet på bloggen og her på forumet. Kommer helt sikkert til å følge med og ikke minst legge inn spørsmål her når det er noe vi lurer på som hytteeiere.

musdalsseter.blogspot.com

mvh

Toril


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod