Honda EU 30 is

Startet av Moen, november 13, 2017, 12:20:14

Moen

Kjøpte et brukt EU 30 is 2007mod.Ikke fjernstart. Kan fjernstart ettermonteres? Noen som vet?

selnesen

Mener å vite at fjernstart ettermonteres hos Berema. Et annet alternativ er trådløs start/stopp.
Selges på Ebay av bla North West Motorcycle som har Honda.
Har det selv.
Virker ok, men litt liten rekkevidde. 15-20m.

hysvær

Dersom den har manuell choke tror jeg du skal slite litt med å fjernstarte den.

Moen

Hei,har fått mail fra Berema. Der er et firma i nærheten av Oslo som bygger om til dem. Fikk et telefonnr,men får ikke svar der. Om det blir aktuellt for min del er tvilsomt dersom aggregatet må sendes for ombygging,siden det er av eldre dato med manuell choke.

Røilern

Litt avhengig av hvor fingerferdig man er så tenker jeg at dette ganske enkelt kan gjøres ved hjelp av en CBW og en elektromagnet som tar seg av choken.

Victron Smartsolar Charge MPPT 150/100
9 x 300W  paneler
12x2V 1100Ah Getek AGM
Victron Multi 5000W/120A 24V
220V kjøleskap, fryser, komfyr, mikro, vaffeljern, kaffemaskin og brødrister
Honda E

Moen

Der begir jeg meg nok ut på tynn is,så der trengs hjelp fra fra kyndig person. Men slike folk finnes jo :) Etter tips og litt leting på Ebay dukket det opp en sak der: Wireless Remote Control for Honda EU 30 is. Tror det kan være et alternativ,omtalen virker ok.

Slyboy

Victron Multiplus II 48/5000, Cerbo + GX Touch, BMW 712 Smart
Smartsolar 250/60 MC4, 6 x Hyundai 395W mono
2x7kW Chainpro 48V LiFePO4, Honda EU20 & EU30iFs
Wallas 40, Gassbereder, koketopp & ovn.

Røilern

Det så svært ryddig ut - løp å kjøp.

Victron Smartsolar Charge MPPT 150/100
9 x 300W  paneler
12x2V 1100Ah Getek AGM
Victron Multi 5000W/120A 24V
220V kjøleskap, fryser, komfyr, mikro, vaffeljern, kaffemaskin og brødrister
Honda E

Moen

He,he, sikkert for noen :)Har titta på  YouTube :)  Ikke akkurat noe for meg  :( Men får sikkert noen til å fikse det. Takk for hjelpen  :)


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod