Pipehatt på høgfjellet - regn i pipa

Startet av rolfm, november 19, 2017, 20:11:10

rolfm

Monterte Premodul pipe på den nye hytta vår for eit par veker sidan. Var oppe på hytta idag og ser at det har komt regn ned i ovnen via pipeløpet.
Me har ein sånn standard pipehatt (sjå vedlagt bilde). Påpeikte det då eg kjøpte pipa at eg var litt skeptisk til den utformingen pga snø og regn som kan fyke inn, men vart fortalt at det ikkje var noko problem. Kunne ha prøvd å snu den 90 gr, men nå satte me den slik pga då skulle den liksom vera i livd for den vanlegaste vindretningen.

Lurer på om ein sånn svingbar vindhatt vil fungere? Nokon som har prøvd det?

rogers

Jeg har maken pipe på hytta mi. Har stått i 10 år uten at jeg har merket noe til regnvann i ovnen. Pipa står ganske værutsatt til i fjellet på 900moh.
Sjekk at gummipakningen rundt røykrøret i toppen sitter som det skal.
Jeg har også montert en gnistfanger i toppen av røykrøret.
Mitt hytte- og anneksprosjekt på ved Beitostølen : http://www.samdal.com/hytte.htm

rolfm

Kan godt vera at ein sånn gnistfangar hadde vore lurt. I forrige veke var det ganske mykje hagl her. Kan tenkast at det sprett meir hagl enn regn nedi røykrøyret. Ein gnistfangar ville kanskje ha "avvist" litt meir av haglet?

Pakningen rundt røykrøyret burde ikkje ha noko å seie sp lenge vatnet kjem frå innsida av røykrøyret og ikkje utsida/isolasjonen.

Ringte på Varmefag i dag å spurde etter ein sånn svingbar pipehatt. Det hadde dei vist ikkje vore borti, sjølv om det i Premodul katalogen finst ein som heiter Ballerina (bilde).
Søkte litt på Google og fann ein tilsvarende som heitte Dragon pipehatt.
(https://www.pipehatt.com/products/dragon-selvjusterende-pipehatt-200mm). Usikker på korleis den passer på vår skorstein.

glamsland

Sikker på at vannet kommer inn langs innsiden av pipa?  Jeg hadde et liknende problem den første vinteren med pipa mi(likner på pipehatten din). Det kom vann ned langs yttersia piperøret og ned på ovnen. Lette etter lekasjer på taket men alt var tett. Fant ut tilslutt at det var et kondens og snøføyk inn i luftinga under toppen av hatten. Stålpipa som kommer opp i pipehatten er litt lunken og lufta rundt den er kald. Sammen med at det kom inn fin snø så randt det kondens langs røret, forbi pakninger og ned til ovnen. Fukten som var der oppe frøs til is når vi reise derfra ,derfor så det greit ut når vi kom, men isen tinte utover oppholdet... fikset problemet med å vippe av topplokkey på hatten og fylle hele med rockwool. Har aldri hatt problemrr siden.
80m2 Hytte i sørlandskogen.
800w solcelle
"Suntracer" panelstativ
Epever 3000 hm 10022 hybridinverter.
24v/12kw lithium nmc  (kia Soul) el-bilbatteri.

rolfm

Har vore inne på tanken at det kunne vera årsaka, men har ikkje fått "feilsøkt" nok ennå til å konkludere.

Uansett tenkte eg også å fylle heile saken med rockwool ja. Då unngår ein også evt fokksnø som måtte klare å komme seg inn i skorsteinen, men på utsida av røykrøyret.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod