Studer Compact C2600-24 lader-inverter selges.

Startet av GeirK, august 03, 2018, 20:37:54

GeirK

Jeg selger en Studer Compact C2600-24 lader-inverter pga overgang større til Studer XTM serie lader-inverter. Studer Innotec er et Sveitsisk firma som leverer ladere/invertere av meget høy kvalitet. Compact C2600-24 er en 24 volts lader-inverter som er svært godt egnet for 230 volt i solcelleanlegg.  Inverteren gir 230 Volt med fin sinus. Konstant P ved 25 C er 2300 VA, mens P i 30 min er 2600 VA. I 30 sek kan inverteren belastes med 3 X P nom slik at den kan drive alt av verktøy, kjøleskap, pumper etc. med høy startstrøm. Enheten har høy effektivitet (95 %) og bruker kun 9 W når den er på uten last og kun 0.9 W når den er i strømsparemodus (søkemodus), noe som er lavere enn sammenlignbare enheter fra Victron.  Enheten lader med 50 A og er lite følsom for strømkvaliteten til aggregater - har selv brukt både et billig kinaaggregat og TEC29 uten noen problemer. Enheten har potensialfri releutgang og kan enkelt programmeres til å styre aggregater etc for autonom drift. Vi har styrt vårt TEC29 aggregat problemfritt med enheten.

Enheten er for tiden på Røros, vi bor i Trondheim.  Jeg kan evnt bringe i nærområdene.

Link til nettside: http://www.studer-innotec.com/en/products/compact-series/c-2600-24-343

Pris: 9.000 NOK (NB! Dette er billig - nypris er over 25.000 NOK...)

Send meg gjerne PM ved interesse.

hamjo

hei
Har du Inverteren enda?
I tilfelle så er jeg interessert.

mvh
Hamjo

GeirK

Ja, jeg har den ennå. Jeg har sendt deg en pm med kontaktinformasjon.

Vennlig hilsen GeirK


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod