Problem med wallas 4430 (fjernstart)

Startet av torn, oktober 01, 2018, 18:27:11

torn

Jeg har en wallas 40cc med 4430 fjernstart. Nå vil ikke lenger appen koble seg opp. Den står lenge å connecter før drt står 4430 disconnected. Det går imidlertid sn å starte og stoppe ovenen vis sms.
Jeg har sjekket med telenor at m2m-abonementet er i orden, jeg har prøvd å resette fjernstyringsenhetenog jeg har logget ut og inn av appen.
Har nå sendt mail til support@wallas.fi Sunwind mente drt måtte være noe feil med serveren til Wallas.
Er det andre som har tilsvarende problem med webtilgang til wallas 4430?

RagnarK

Innlogging er veldig upålitelig.  Noen ganger får jeg logget inn med en gang, men andre ganger får jeg ikke logget inn.
Er også overrasket over databruk. Bruker systemet data selv om det kun brukes SMS?

torn

Jeg fikk tilbakemelding fra wallas i Finland om at de har re-sent datakonfigurasjon til fjernstarteren. Nå virker det igjen. Håper det vedvarer. Den fungerte stabilt og greit første årets av de to jeg har hatt ovnen.
Sms er forsåvidt greit, men kalenderfunksjonen i webtilgangen er enestående. Fantastisk å få ovnen til å slå seg på selv kl 5 om morgenen i den kalde tida😊


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod