Grunnarbeid

Startet av MiamiGro, oktober 15, 2009, 00:24:02

MiamiGro

Heisan,
helt ny på forumet jeg, men glad for å være her. Har drømt om ei trivelig familie hytte i lang tid nå og vi har endelig fått oss tomt.
Vi tenker å bygge hytte i Aurora stil, en av de større og er i kommunikasjon med Saltdals hytta. En ting som skiller oss fra andre hyttebyggere er at vi bor i utlandet og ikke kommer til å få være med på mye av bygge prosessen. Vi er heldige som har mine foreldre i nærheten av tomta til å følge med, men vi skulle ønske vi fikk være med på hele prosessen. Vi kommer til bestille komplett byggesett, blir enklere for oss. Neste steg for oss er nå grunnarbeidet. Vi bygger på berg...måtte dit for å få utsikten og nå trenger vi spregnings arbeid, graver, rørlegger, elektriker og murer. Vi håper å finne en entrepenør som kan kordinere alt for oss. Noen anbefalinger? Tomta vår ligger på kysten på grensa Nordland / Nord Trøndelag.
Vi har tre Saltdals hytter som vi tenker å velge imellom. Aurora 994 A ,  Aurora 966 og Rustik Oppland B.( oppført i Aurora stil )
Mine foreldre og gode venner skal hjelpe med å bestemme hvilken hytte passer best på tomta. Disse er tre helt forskjellige modeller, men vi liker alle tre.
Er det noen her som har erfaring med noen av disse ville det vært artig med tips fra dere.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod