Modell av Hytta di?

Startet av Nilsk, mars 19, 2010, 19:03:49

Nilsk

Jeg skal bygge hytte til våren og har søkt ang hytte og fått den godkjent, men lurte jo på hvordan den såg ut, så jeg bygde en hytte i 1:10 str, med vindu,shingel og over underligeer. det vart veldig fint, nå får den beis som hytta også skal ha. legger ut noen bilder etterhvert. Blir kjempe kult og ha fuglebrett  i tro kopi av hytta. :) ;D   Et lite tips til andre hyttefolk som lurer på hvordan hytta blir eller bare noen som vil ha et spesielt fuglebrett.
Kjøpte hyttetomt-09 Ferdig Utv 2010
Skal være ferdig inne, til påsken 2012.

Bidda

Dette krever noen bilder, TAKK  ;)

Nilsk

Er ikke veldig data kyndig så må få hjelp til og forminske bildene. :) legger inn så fort jeg kan.
Kjøpte hyttetomt-09 Ferdig Utv 2010
Skal være ferdig inne, til påsken 2012.

Nilsk

Hytte modellen er lang fra ferdig men begynner og hjelpe på, bygde reisverk med sperrer og det hele, fant ut fargen jeg skal ha i dag, her kommer bilde og adressen til den hytta eg skal ha:
http://www.eventyrhytter.no/produkt.asp?p=14
Kjøpte hyttetomt-09 Ferdig Utv 2010
Skal være ferdig inne, til påsken 2012.

Nilsk

Ett til
Kjøpte hyttetomt-09 Ferdig Utv 2010
Skal være ferdig inne, til påsken 2012.

Geiri

Bygd i balsa?
Forøvrig en fin ide med tro kopi til fuglene :)
Ville hatt den hjemme, kunne jeg sitte i vinduet og se på "hytta" og drømme meg bort :D

Nilsk

Bygd i 9x70 mm Glattkant jeg har splitta opp til 9x20mm,
Kledningen er 4 mm kryssf.furu som jeg har ramsa opp i 2 cm remser og brukt over\underligger. 4 mm plate på taket også. Jeg lager også små stabbur i 0,5m alle veier som Fuglebrett ellers på fritiden.

Kan evt lage på bestilling.:)
Kjøpte hyttetomt-09 Ferdig Utv 2010
Skal være ferdig inne, til påsken 2012.

Nilsk

Nå begynner kopien av hytta og bli ferdig her, Se linken ovenfor for og sjå tegningene av hytta. Fargen er bestemt nå, Håpe fuglene blir fornøyd med det nye fuglebrettet sitt..
Kjøpte hyttetomt-09 Ferdig Utv 2010
Skal være ferdig inne, til påsken 2012.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod