Hyttebloggen vår, ved Dalevatnet i Bremanger

Startet av prikken, juli 08, 2010, 17:58:25

prikken

Hei hei

Her kan de følge med på hyttebloggen vår. Vi bygger "sjøhytte" ved Dalevatnet i Bremanger.

http://holm-cirotzki.blogspot.com/


Bidda

Gratulerer med hytte. Fint å se så mange i arbeid  ;) Hvilken modell er det fra Ranahytta dere bygger?

prikken

Hei

Det er ein Heidrun-modell, men vi har endra litt på den.
Vi har blant anna endra litt innandørs i 1 etg., samt lagt til ei bod ved inngangspartiet. Bod må man jo ha (Kan ikkje skjønne kvifor så mange hyttemodeller er utan bod, men men). No har vi iallfall fått det.
Det er ein spennande prosess og er på stadig jakt etter blogger å lese og få inspirasjon i fra. Synes det er mest fjellhytter og lite sjøhytter eg finn blogger om. Fann ut at eg kunne no legge ut link til vår eigen blogg også, då det sikkert er fleire som jakter på inspirasjon hos andre.

T.A.H

Hei.
ER du fornøyd med Rana hytta som leverandør? Ser på noen hytte modeller fra dem som eg liker, men greier ikke helt å bestemme meg . Skal bygge hytte ved sjø selv.

mvh
terje

prikken

Hei

Ja vi er veldig fornøgd med Rana hytta.
Dei har vore positive til dei endringane vi ville ha på hytta. Leveranse gjekk heilt fïnt. Det har ikkje vore nokre overraskande utgifter. Alt av materiale har vore med frå første dag - det har aldri mangla noko. Forklaringane på korleis ein skal sette opp hytta har vore så gode at det eigentleg har gått som ein leik. Vi har jo brukt lengre tid enn planlagt på å sette den opp, men det er ikkje Rana hytta sin feil (mangel på tid  :) )

Hytta verkar veldig solid også. (i forhold til Solhytten, som fleire har måtta forsterka fleire plasser fordi det verkar som den ikkje er tilpassa vårt klima her).


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod