Eventyrhytter fra Trevaren Modum AS

Startet av Kawagb, oktober 17, 2010, 19:27:28

Kawagb

Hei!
Genialt forum dette.  :)
Skal bygge ny hytte og en av leverandørene jeg vurder er Eventyrhytter. Er det noen som har erfaringer med disse hyttene og denne produsenten? Eller vet om noen som har erfaringer ???
Forstår det slik at det er en relativt liten produsent, og det gjør det desto vanskeligere å finne andre referanser enn de man får fra leverandøren (som selvfølgelig er fornøyde).
Eventuelle tilbakemeldinger mottas med takk!

Nilsk

Jeg kjøpte bare tegninger fra denne produsenten og jeg har fått utrolig godt inntrykk av dem.

Selgeren ringte nå i August og lurte på hvordan det gikk og om han kunne komme og se på hytten og greier. Så jeg har bare gode ord om dem. Kjøpte foresten tegningene på Minstemann. Utrolig pen hytte i virkeligheten.
Kjøpte hyttetomt-09 Ferdig Utv 2010
Skal være ferdig inne, til påsken 2012.

Kawagb

Hei og takk for tilbakemelding. Har også fått et positivt inntrykk så langt og vil vel ta et valg i løpet av 2-3 uker. Er det flere med tilbakemeldinger så er det kjempebra.  :)

Kringla


snikkern


Hans

Det meste kommer jo an på øynene som ser, men et årsresultat på 15.000 kr og en egenkapital på 386.000 innebærer i alle fall at det ikke er så mye å tære på hvis noe uforutsett skulle inntreffe
Vi bygger hytte i Birtedalen i Fyresdal kommune.
Prosessen dokumenteres på http://byggehytte.wordpress.com/ og på http://twitter.com/ho_hodol

Kenneth S

Husk at egenkapital i et regnskap ikke er hva selskapet har av penger  ;)
Jobber i Gausa AS
Leverandør av Byggmann Hus & hytter.
www.gausa.no

Nilsk

Kan ikke få roset disse nok på Trevaren. Han Pål er kjempe koselig og snakke med. Manglet noen detyaljer på hytta mi, men det fikset han med og tegne opp slik at jeg kunne lage det.
Kjøpte hyttetomt-09 Ferdig Utv 2010
Skal være ferdig inne, til påsken 2012.

Tom R

Det er kanskje både et fond og en forsikring som er ment til å dekke denne type utgifter, men det er greit å sjekke finansene til leverandører.

Tom

hytte3

Skrev kontrakt med eventyrhytter i 2010 med levering i 2011 , topp jobb så langt med tegninger og søknader . Så vill tiden vise om de følger opp like bra videre.
 
Hører gjerne fra flere som har erfaring med eventyrhytter.

hytte3

Sitat fra: hytte3 på januar 16, 2011, 21:21:38
Skrev kontrakt med eventyrhytter i 2010 med levering i 2011, er ikke så veldig bekymret for deres økonomi betaler ikke en krone før hytta er i produksjon ,de solgte 22 hytter i 2010,ikke dårlig av en bedrift med 6 annsatte ,kansje det er årsaken til at de ligger så bra ann prismessig.
Topp jobb så langt med tegninger og søknader . Så vill tiden vise om de følger opp like bra videre.
 
Hører gjerne fra flere som har erfaring med eventyrhytter.

hytte3

Da er min hytte i Vadres fra eventyrhytteri ferdig ,alt gikk som smurt og jeg er veldig fornøyd , pris 800 tusen snekkerferdig ,pluss rørlegger og elektrikker 0g pipe og fliser . hytta kan dere se på eventyrhytta@no. siste hytta som er lagt inn på deres nettside .


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod