Ønsker innspill på planløsning tegnet i Google Sketch

Startet av Konglehode, desember 25, 2010, 21:52:10

Konglehode

Som dere ser ei lita hytta, og vann/avløpspunkter er låst. Det samme er arealet. For øvrig trenger jeg oppgang til en 2. etg som foreløpig ikke er tegnet. Tar i mot konstruktiv kritikk på planløsning.




Toril

Hei

lurer på om jeg ville flyttet pipa over på motsatt side (hyggelig med peis ved sofaen) og flyttet spisebordet inn på "kjøkkenet". Får mer plass til skap/benk tror jeg. Da kan du også vurdere om du vil ha trappa opp langs baderomsveggen i stedet for ute i gangen. Da kan du få mer skap-plass der. (kanskje med tørkemuligheter med varme fra peisen?)

mvh

Toril

Jolla

Hei
Jeg ville hatt den på hjørnet mellom kjøkken pg spisestue. Ville ikke hatt den for nær sittegruppe, da det kan bli ubehagelig varmt pga strålevarmen fra ovnen.  Det spørs jo også hvilken type ovn du har tenkt å ha.  Skal du ha murt pipe eller frittsående peis/vedovn med røykerør, og så har det jo litt å si hvordan du skal innrede loftet.
Badet har mye unyttet gulvplass. Jeg ville kortet inn lengden mot kjøkkenet og hatt et mindre vindu op badet. Om dette ikke går, ville jeg byttet om bad og kjøkken.

Mvh
Jolla


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod