Hjukse Bruk AS konkurs igjen

Startet av xo, juni 01, 2011, 09:07:05

xo

Mottatt 1.6.11

Hei

Eier av firmaet Hjukse Bruk as (org.nr.995006480) Terje Nordahl har besluttet å nedlegge firmaet med umiddelbar virkning.

Han leverte inn firmaet til skifteretten tidligere denne uken.
Meg bekjent er det ikke oppnevnt bobestyrer ennå, men det vil sikkert bli gjort i de nærmeste dagene.
Hva som skjer med hyttebestillingene som ligger i Hjukse Bruk as vil nå være opp til Bobestyrer og den enkelte kunde.

Spørsmål vedrørende dette må i første omgang stilles til Styreleder i Hjukse Bruk as (Terje Nordahl)

Beklager alt oppstyr og ekstraarbeid dette vil medføre.


Ja, ja,

De skulle levere byggesettet 4. juli, grunnarbeidet er i gang, betalt 10 %... Dette lover jo godt >:(

Ja

Det lover ikke godt, særlig hvis du har betalt inn noe. Hvis ikke kom deg ut av dette raskest mulig. Allverdens Jus og kontrakter er ikke verdt noe i det hele tatt.
Vår Hukse hytte lever nå opp til navnet.  Selve hytta er nesten ferdig og er veldig solid og fin. Takket være godt materialvalg og flinke polske snekkere. Kundebehandlingen derimot har vært råtten og amatørmessig hele veien. De skylder meg penger, og det er en del innvendig som ikke er klart. Imidlertid har jeg en kjempegrei bank som finansierer resten, kombinert med litt egeninnsats får familien hytta klar i løpet av sommeren. STYR VEKK.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod