Endelig er hytta vår ferdig

Startet av drømmehytta, juli 11, 2011, 09:27:51

drømmehytta

Hytta vår.

Har hatt en fantastisk spennende tid med bygging av hytta vår, og endelig er den ferdig. Vi er utrolig godt fornøyde med resultatet. Vi har hatt en kjempeopplevelse fra vi begynte å velge oss leverandør av hytta til vi overtok den. Veldig god service og oppfølging hele veien. Ingenting ble gjort uten at vi selv var med og bekreftet ting, slik at man unngår unødvendige ting underveis. Kvaliteten på håndtverket er meget bra utført, og dimensjoneringen er langt over det som er Norsk Standard.

Denne leverandøren kan vi anbefale på det sterkeste. De kan også tegne eller gjøre endringer, dersom du har funnet DIN drømmehytte en annen plass, men ønsker å få pris.
De ligger et godt stykke under andre leverandører.

Min sterkeste anbefaling.

Jeg kan formidle kontakt videre dersom noen er interessert.


Itzy

Wow. Her er det ikke spart på noe. :) Flott med så mye lys inn i fronten av hytten - og ikke minst fantastisk opplevelse for dere å ha så problemfri byggeprosess. Gratulerer med resultatet. Nå er det bare å nyte det.

rogers

Gratulerer med ferdig "hytte"  !
Likte spesielt den vrituelle verandaen ;-)


Roger



Mitt hytte- og anneksprosjekt på ved Beitostølen : http://www.samdal.com/hytte.htm

drømmehytta

hehe verandaen er sommerprosjektet det nå. Må jo ha litt å pusle med.

Nei itzy her er det ikke spart på noe, men du vil bli overrasket over hva det faktisk koster:o)

TerjeN77

Mer hus enn hytte i mine øyne,men tenker kansje litt annerledes når det kommer til hytte-definisjon..

Pent ble det uansett,lov å spørre om sluttsummen siden du nevner det selv?

drømmehytta

Ja man kan jo si det. Har vel derfor valgt å kalle det for fritidsbolig. Jeg har støpt grunnmur selv, og lagt innvendig panel på vegger og parkett selv (litt egeninnsats må jo til). Totalt kom det seg på 1,5 millioner fordelt på 250 kvm når jeg var helt ferdig. Selve hytta kom som elementer.
Fra de startet produksjonen på elementene og til det var ferdig satt opp, tok det 10 uker.

Itzy

Drømmehytta skrev;"Totalt kom det seg på 1,5 millioner fordelt på 250 kvm når jeg var helt ferdig. Selve hytta kom som elementer."

Jøss, nå ble jeg imponert. Nesten utrolig. :)

TerjeN77

Det må eg si er billigt mht størrelsen og slutt-resultatet  :)

Og ikke minst raskt !  ;)

Maia

Veldig fin hytte. HVem var leverandør?

sigvesto

Skulle gjerne vært i kontakt med levrandøren :)


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod