Automatisk gassomkobler Müeller

Startet av petter`n, mai 09, 2008, 20:15:39

petter`n

Er det flere enn meg som banner den dritten opp og ned ? Nå har jeg atter en gang demontert den, nå med lekkasje på klemkoblingen til slangen. Tidligere måtte selger dra til koblingene så hardt at det var like før det lukta vondt i akterspeilet hans :D

petter`n

Jeg vil bare rette opp min frustrasjon, slangene til denne omkobleren (Müller) er påmontert i Norge og de er på ingen måte gode (godkjente?).  Uten omkostninger får jeg montert slanger som tåler trykket. Derfor all honnør til Gasspesialisten i Sarpsborg som særdeles  raskt ordnet opp i dette. I tillegg så kan nevnes at de har en meget gunstig pris på fylling av gass 199,- 10/11 kg. flasker  ;D

petter`n

Nye sorte slanger for høttrykk og så lekker det igjen. Merka det da tanken gikk tom. Prøvd m. såpevann men det er ikke mulig å se noe lekkasje. Koblet tilbake til normalt anlegg og ingen lukt.

Skalle Per


Jeg har KUN dårlig erfaring med denne automatiske omkopleren!!!

Er ikke så utholdende som deg, så jeg returnerte den og fikk tilbake pengene.
Nå skifter jeg manuellt og er lykkelig med det.

Pensler du med såpevann for å finne lekasjen?
Fungerer alltid for meg...

petter`n


Såpevann ja. Kunne ikke se noen bobler, men lukta var der og meget nærme har jeg omformer til 230 volt, litt lenger unna batterier og så gass vannvarmer. Hvet ikke om jeg tør dette mer >:(

petter`n

Ser ut til at de ikke vil godta å gi meg pengene tilbake, så jeg har koblet inn Forbrukerrådet :P

petter`n

Og der var det ikke mye hjelp å få, Forbrukerrådet har ikke kompetanse til å avgjøre dette !!!! Påstand mot påstand sa de og anbefalte meg å trykkteste hos nøytrale.
Trodde virkelig at navnet Gasspesialisten sto for kvalitet men til tross for stor hjelpsomhet må jeg kunne si: maken til amatører uten kjennskap til denne omkobleren skal man lete lenge etter. Siste krampa var å sende den til tidligere Primus for å sjekke tettheten.
Konklusjon: hold unna Gasspesialisten på dette produktet.

Indian

Ble noe overrasket at Gasspesialisten fikk bra omtale her. De har ødelagt bilen min og fraskriver seg all ansvar. Rapporten om anlegget blir ignorert.
Bilen min begynte å brenne og all skyld ble sent over til meg. Makan til makkverk må en lete lenge etter. Denne bilen ville aldri blitt godkjent i Russland men ble det i Sarpsborg.
De vet ikke hva de driver med og 'fagmannen' hans, Martin Damian er livsfarlig da hans evne til å forstå er ikke-eksisterende.
De er kjeltringer og helt uten kompetanse.
'Installatøren' har fått beskjed å sikre pengene og sparke ut kunden.
Noen bilder av hans masterpiece kan sees her:

http://s922.photobucket.com/albums/ad62/Indian_album/


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod