Byggesett fra Familiehytta

Startet av Leah, februar 15, 2012, 11:47:52

Leah

Hei,
Vi vurderer å kjøpe byggesett fra Familiehytta ferdig oppsatt, dvs. klar til elektriker og rørlegger. Lurer på hvilken erfaringer andre har hatt med leveranser og oppsett fra denne leverandøren. Tenker spesielt på kvaliteten på arbeidet som blir gjort og om tidsplan har blir overholdt.
Håper på svar  :)

karro

Sitat fra: Leah på februar 15, 2012, 11:47:52
Hei,
Vi vurderer å kjøpe byggesett fra Familiehytta ferdig oppsatt, dvs. klar til elektriker og rørlegger. Lurer på hvilken erfaringer andre har hatt med leveranser og oppsett fra denne leverandøren. Tenker spesielt på kvaliteten på arbeidet som blir gjort og om tidsplan har blir overholdt.
Håper på svar  :)

Vi vurderer akkurat det samme, lest mye bra om familiehytta og virker som et seriøst firma med mange fleksible og gode hytteløsninger.
Følger med i tråden din i håp om noen gode innspill :)
Besøk vår hytteblogg: www.hyttedraumen.blogspot.no

java

Hei,

Er også i vurderingsfasen av familiehytta (Rondablikk) og har stort sett lest positive tilbakemeldingar. Det som går igjen er smale innerveggar (75mm) ssom kan skape litt trøbbel i forhold til rørleggararbeid (les meir her).

Har og fått informasjon om at det er utanlandske snekkarar som jobbar for FHBygg, som oppfører bygg for Familiehytta, og enkelte hevdar at her må ein passe på å følge med på arbeidet som blir gjort. Ein snekkar eg prata med sa også at Familiehytta var bra hytter og det einaste han ikkje likte med dei var at dei kun brukte Tyvek vindsperre på utsida.

Alt i alt ting som ikkje har skremt oss bort frå å framleis vurdere Familiehytta!
Bygger hytte på Tyinkrysset - http://hyttebygging.wordpress.com

Brannmann

Sitat fra: java på februar 24, 2012, 18:27:50
Hei,

Er også i vurderingsfasen av familiehytta (Rondablikk) og har stort sett lest positive tilbakemeldingar. Det som går igjen er smale innerveggar (75mm) ssom kan skape litt trøbbel i forhold til rørleggararbeid (les meir her).

Har og fått informasjon om at det er utanlandske snekkarar som jobbar for FHBygg, som oppfører bygg for Familiehytta, og enkelte hevdar at her må ein passe på å følge med på arbeidet som blir gjort. Ein snekkar eg prata med sa også at Familiehytta var bra hytter og det einaste han ikkje likte med dei var at dei kun brukte Tyvek vindsperre på utsida.

Alt i alt ting som ikkje har skremt oss bort frå å framleis vurdere Familiehytta!
[/quote

Ingenting å være redd for. Familiehytta prosjekterer 4" vegger der det vil være behov for dette etter at rørlegger har vært inne i bilder og prosjektert vvs anlegg.
Vi har bestilt furutangen 123 som skal opp iløpet av sommeren. 6 uker leveringstid. Dvs at du kan varsle bare 6 uker før du trenger den.

karro

Vi har skreve kontrakt med familiehytta og har berre positive erfaringar så langt.  ;D

Byggestart blir nok september om du vil kan du følge oss på bloggen.

Http://hyttedraumen.blogspot.no
Besøk vår hytteblogg: www.hyttedraumen.blogspot.no

Karin

vi bygger familiehytta Gaustablikk og er kjempefornøyd - titt innom http://www.byggehytte.com/ Så ser du hvordan det går med oss  :D

Frode_4x

Hei. Jeg startet byggingen av Faniliehytta: Rondablikk for ca. et år siden. Bærende vegger og tak ble satt opp av FH Bygg med snekkere fra Lativa. Bortsett fra noe språkproblemer er jeg svært fornøyd med jobben de gjorde. Deres arbeid ble klart på ca tre uker. Deretter har jeg gjort resten selv. Det er stort sett terasse og noe innvedig detaljer som gjenstår (Lister, utforinger og fliser på gulv i gang.


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod